לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

אישור כיבוי אש לטובת הפעלת עסקים

אש שפורצת בבית העסק מאיימת בצורה משמעותית ומיידית על המשך קיום העסק. לשריפה יש פוטנציאל נזק עצום והפגיעה יכולה להיות בנפש, ברכוש וברווחים. על כן, אישור כיבוי אש לטובת הפעלת עסקים איננו רק ניירת בירוקרטית. אישור כזה הכרחי בכדי לשמור על בטיחות הצוות והלקוחות. הפעלת עסק ללא אישור המעיד כי ננקטו אמצעים בנושא בטיחות אש עלולה להביא לקנסות כבדים ואף לסגירת העסק. הרשויות מעניקות את האישור הנדרש רק לאחר שאנו מבצעים תהליך מסודר בליווי מומחה בטיחות אש מוסמך.

באיזה סוגים של עסקים דורשים אישור כיבוי אש

אישור כיבוי אש לטובת הפעלת עסקים נדרש במגוון רחב של עסקים. מסעדות לדוגמה נחשבות למייצגות דרגת סיכון גבוהה עקב שימוש בגז בישול ותנורים. גם מפעלים העושים שימוש בחומרים דליקים נחשבים לבעלי דרגת סיכון משמעותית. במלונות, קניונים ומבני ציבור אחרים מתקיימות בדיקות מעמיקות לפני מתן האישור בשל כמות האנשים הרבה העשויה להיפגע. לצד זאת נדרשים לאישור כיבוי אש גם עסקים קטנים יותר דוגמת חנויות ומוקדי שירות.

מהם השלבים העיקריים לקבלת אישור כיבוי אש לטובת הפעלת עסקים

בשלב הטרומי נדרש בעל העסק נדרש לבדוק את כל סידורי בטיחות האש הקיימים בעסק על פי קריטריונים המעוגנים בחוק. יש לבצע שיפורים והתקנות נוספות בעת הצורך. לאחר מכן מוגשת בקשה לרשויות המתאימות לקבלת האישור. לרוב מדובר ברשות הרישוי המקומית ויש לספק לה אישורים מטעם רשות הכבאות וההצלה. לעתים נדרשים גם אישורים ממשרד העבודה והרווחה. בשלב הבא יגיע מפקח בטיחות אש לביצוע ביקורת ואישור שכל סידורי הכבאות והבטיחות אכן קיימים. במידה והעסק עומד בדרישות יונפק האישור. ייתכנו כמובן מקרים בהם הבדיקה העלתה תקלות וחריגות והתוצאה עלולה להיות סירוב למתן רישוי או סגירה של עסק קיים.

ייעוץ מקצועי של מומחה בטיחות אש מקל על התהליך וחוסך בזמן ועלויות

קבלת אישור כיבוי אש לטובת הפעלת העסק הינה כאמור תהליך מורכב שעשוי להתעכב ואף לנחול כישלון. לכן מומלץ שכבר משלב הסקירה של הציוד, התשתיות ואמצעי הכיבוי יתבצע ליווי על ידי מומחה בטיחות אש. ליווי כזה מביא עימו שפע של יתרונות שמשמעותם חיסכון בזמן וכסף וסיכויי הצלחה גבוהים לתהליך.

יועץ בטיחות אש יידע לנתח בצורה מקצועית ומעמיקה את הסיכונים לפריצת אש בעסק. במקביל יאבחן היועץ את טיבם של אמצעי הכיבוי, יאתר חוסרים ויתאים פתרונות נוספים בעת הצורך. המומחים המנוסים שלנו בחברת done safe יודעים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. הקשר שלנו עם הרשויות השונות וההיכרות העמוקה עם החוק והתקנות הנוגעות לכל סוג עסק, מקנה לנו יכולת לזרז תהליכים באופן משמעותי.
אנו נחסוך לכם זמן, כאבי ראש וריצות מיותרות. ליווי מומחה בטיחות אש שלנו יאפשר לכם קבלת רישיון במהירות ולדעת שהעסק בטוח. כדי שתוכלו לעשות את מה שאתם באמת רוצים.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן