לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

אודות Done Safe
אפיון, ייעוץ וליווי כולל של תוכנית בטיחות באש

אודות Done Safe

וותק וניסיון של למעלה מ 30 שנים בייעוץ בטיחות באש.

הצוות שלנו בעל וותק וניסיון של למעלה משלושים שנה בכל הקשור לבטיחות אש. הניסיון הראשוני שלנו הוא למעשה מתוך עבודה מבצעית ברשות הכבאות וההצלה. ובתור כאלה שמגיעים מתוך המערכת, אנו מכירים ומבינים את כל הדרישות המחמירות של הרשות.

אנו מכירים ועובדים לפי כל התקנות של רשות הכבאות וההצלה. בין אם מדובר על תקנות ישנות או חדשות. אנחנו בקיאים ויודעים להטמיע את כל הדרישות בתהליך העבודה שלנו ודואגים להציג הכל בתוכנית בטיחות אש מקצועית.

עם כל המורכבות הקיימת היום בענף הבנייה, כתוצאה משימוש במגוון חומרים וטכנולוגיות שלא היו קיימות בעבר. אנחנו דואגים, למרות כל האתגרים החדשים האלה, להישאר מעודכנים ולתת פתרונות נכונים, מצילי חיים וידידותיים לסביבה.

ייעוץ בטיחות באש

ייעוץ בטיחות באש תוך מגוון יתרונות וחיסכון בזמן וכסף

ייתרון זה מאפשר לנו לעבוד בצורה הכי יעילה ומהירה מול רשות הכבאות וההצלה. אנו דואגים לליווי כולל של הפרויקט. משלב התכנון ההנדסי הכולל גם מתן ייעוץ להתקנת מערכות לכיבוי אש. הייעוץ שלנו כולל ביצוע תיקונים על תכנית הבניה הראשונית ושינויים בתכנית כיבוי האש בהתאם לדרישות הרשות. עד לשלב הסופי בו אנו משיגים עבור לקוחותינו את כל האישורים הנדרשים כולל תופס 4 לטובת אכלוס ושימוש במבנה.

בין אם מדובר במבנה פרטי או בין אם מדובר בפרויקטים מורכבים יותר עבור תעשיות, מפעלים ופרויקטים עבור המגזר הציבורי. הצוות שלנו מעניק מענה כולל. הניסיון שלנו בשטח והקשר רב השנים שיש לנו מול הרשויות, מאפשרים לנו לייצר פתרונות ותוצאות במהירות. עובדה זאת מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מתהליך מהיר החוסך להם זמן וכסף.

הייעוץ שלנו נעשה בצורה הכי מקצועית שיש תוך זמינות מלאה ותודעת שירות גבוהה. אנו מתחייבים מול לקוחותינו לעמוד מול כל האתגרים הקיימים בשטח.

צרו אתנו קשר כדי שנוכל לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירותי ייעוץ ברמה הכי מקצועית בארץ.

אנו מתחייבים ללוות אתכם עד לקבלת כל האישורים הנדרשים לסיום ואיכלוס הפרוייקט.

מבין לקוחותינו:

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן