לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

פרויקטים
ייעוץ בטיחות אש

פרויקטים של ייעוץ בטיחות אש:

ד"ר קליין

הכנת תוכנית בטיחות אש כולל מדידות. הסדרת וקבלת כל אישורים מול רשות הכבאות וההצלה. העבודה בוצעה עבור סניף קיים של הרשת במלון מנדרין בתל אביב.

 

דופלקס – אולם אירועים בהרצליה

טיפול במערכת כיבוי האש (מתיזים / ספרינקלרים ) של העסק. ייעוץ וליווי מול רשות הכבאות וההצלה עד לקבלת אישור כיבוי אש לעסק. באמצעות האישור, העסק יכול לפעול בצורה הבטוחה והמוגנת ביותר במקרה של שריפה. 

חדר בריחה, אסקייפ לייף

אחד האתגרים שלנו היה למגן את העסק בחומר מעכב בערה. ניתן לראות בתמונות את שלב ריסוס החומר המעכב. מדובר על FF88 בעל עמידות אש גבוהה מאד. כמו כן, ליווינו את הלקוח בכל השלבים מול רשות הכבאות וההצלה עד לקבלת אישור כיבוי אש.

מסעדת חג' כחיל

ביצוע מדידות והכנת תוכנית בטיחות אש למסעדת חג כחיל ביפו. ליווי וקשר צמוד מול רשות הכבאות וההצלה.

מסעדת טיביס

הגשת אישור מחודש לרשות הכבאות וההצלה לאחר חלוקת פנים חדשה של מבנה המסעדה.

הכנת תיק שטח

הכנת תיק שטח לבניין אלה הנדסה ברחוב כנפי נשרים 66 ירושלים

סולימה סחר בנילאומי בע"מ

אנו מלווים את הלקוח במפעל מול רשות הכבאות וההצלה. כמו כן הסרנו מהדוח של הכבאות דרישות לא רלוונטיות לבטיחות המפעל. דאגנו לאישורים של מהנדסים לשחרור עשן מהמפעל כולללאישור תחזוקה, גילוי אש מתיזים וכיבוי בארונות חשמל.

לזרוב 29 ראשל"צ

בקשה לתוספת היתר בנייה למבנה קיים הכולל מסחר ומשרדים. הכנת תוכנית בטיחות אש כולל ליווי מול מב"ת מרכז (מרכז בדיקת תוכניות)

אכסניית אבולעפיה

אכסניית אבולעפיה ברחוב אבולעפיה 6. הגשת תוכנית בטיחות אש להיתר לשימוש חורג. בעקבות הצורך לשנות את המבנה הקיים מבניין רגיל לבית מלון.

מסעדת ארנולד

מסעדת ארנולד, רחוב שטרית 6. הכנת תוכנית אדריכלית והכנת תוכנית בטיחות אש. ליווי מול רשות הכבאות וההצלה עד להוצאת אישור לעסק.

מבין לקוחותינו:

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן