לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

עריכת סקר סיכונים לבטיחות באש

עריכת סקר סיכונים לבטיחות באש

המטרה של עריכת סקר הסיכונים היא להציג מהם הסיכונים שיכולים לפקוד את דיירי המבנה במקרה של שריפה. את ניהול הסקר מבצע יועץ בטיחות אש מוסמך. את עריכת הסקר אנו מבצעים בכל שלבי תהליך הפרויקט. גם לאחר סיום הפרויקט, רשות הכבאות וההצלה מבצעת בדיקה כל שנה. בדיקה הנועדה לוודא שאכן המבנה עומד בכל דרישות הבטיחות באש.

בין השאר, תפקיד סקר הסיכונים הוא להציג מידע אודות חומרים שיכולים להית מוגדרים "חומרים מסוכנים" בזמן שריפה. לכל חומר הקיים במבנה, יש יכולת עמידות שונה לטמפרטורות גבוהות. ישנם גם חומרים שיכולים להפוך להיות רעילים כתוצאה מהתחממות קיצונית.

עריכת סקר סיכונים

כיצד מנהלים סקר סיכונים

כאשר מדובר בעסק או מפעל, יש סיכוי גדול יותר להימצאותם של חומרים מסוכנים. לכן, עלינו להציג ולפרט בניהול הסקר אודות כל אחד מהחומרים הללו. וכיצד יש להתנהל בזמן חירום בהתאם לקיומם של אותם חומרים. בשלב זה, אנו דואגים לציין כיצד יש לאחסן ולתפעל בשוטף את אותם החומרים כדי למנוע ולמזער כמה שאפשר פגיעה ונזקים לעובדים ולסביבה.

חלק חשוב בעריכת סקר סיכונים לבטיחות באש, הוא למפות ולאתר את כל נקודות התורפה של המבנה ואת החולשות שלו. לאחר המיפוי, אנו מגדירים תיעדוף הנקבע בהתאם לרמת הסיכון והנזקים שיכולים להיגרם בזמן שריפה. 

במקרים מסויימים, אנו נדרשים להסדיר היתרים ואישורים מיוחדים לטיפול בחומרים מסוכנים ורעלים. לאחר הסדר וקבלת כל ההיתרים האלו, בעל העסק יקבל רישיון לעבודה ותפעול אותם חומרים.
חלק נוסף בעריכת סקר סיכונים לבטיחות באש הוא נהלים, הדרכות ותרגולות.

יש לדאוג שבעל העסק וצוות העובדים עוברים הדרכה מסודרת בכל הקשור לטיפול ותפעול שוטף של החומרים המסוכנים. הדרכות אלה כוללות גם תרגולות וסימולציות של מקרים ותגובות בשעת חירום כתוצאה משריפה.

כמו כן, יש לדאוג שכל הגלאים וכל הרכיבים של מערכת כיבוי האש תקינים. לכן, יש לבצע בדיקות תקופתיות הכוללות גם בדיקה של מערכת החשמל והמיזוג במבנה.

בסיום, אנו מגישים את סקר הסיכונים לבטיחות באש למשרד להגנת הסביבה ולרשות הכבאות וההצלה. וזאת כדי לקבל מהם חזרה את רשיון הפעלת העסק כדי שיהיה אפשר לאכלס ולעבוד במבנה.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן