לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

יועץ בטיחות אש בזמן מלחמה

בטיחות אש בזמן חירום – מדינת ישראל מתמודדת מאז היווסדה עם איומים ביטחוניים רבים. גם בתקופות שקטות יחסית, עלולה בכל רגע להתרחש מתקפת טילים. מלחמה מגבירה עוד יותר את הסיכונים. כדי להיערך באופן מיטבי לכל תרחיש, ולהתנהל בראש שקט באמת, מומלץ להיעזר בשירות של יועץ בטיחות אש. שירות שהמהות שלו היא לוודא שהמבנה והעסק מוגנים היטב.

בטיחות אש בזמן חירום – כדי למנוע נזקים חמורים

ישראל פיתחה מערכות משוכללות מאוד כדי להגן על האזרחים והעסקים מפני האיום המרכזי במאה ה-21 – טילים. יחד עם זאת, כיפת ברזל והמערכות האחרות לא יכולות לספק הגנה של 100%. בנוסף, גם יירוט מוצלח עלול להסתיים בנזק של ממש לעסק. רסיסים של הטילים שנורים על ישראל, או של המיירטים עצמם, מגיעים לקרקע, עלולה להיווצר שריפה. בהקשר זה חשוב להדגיש ש"רסיס" אמנם נתפש כמשהו קטן, אבל כפי שנוכחנו לדעת בפועל צונחים אל הקרקע חלקים גדולים וכבדי משקל. אם למשל חלק כזה פוגע במחסן שיש בו חומרים מסוכנים, ואפילו צבע דליק, התוצאה עלולה להיות הרס חמור. בהתאם, בזמן מלחמה כדאי לקחת מקדם ביטחון נוסף. אנו ממליצים להזמין יועץ בטיחות אש לבחון את ההיערכות של העסק בהיבט הקריטי הזה.

סקירה יסודית של כל המערכות לגילוי וכיבוי אש

גם אם העסק כבר מוגן בפני אש, באמצעות מערכות גילוי וכיבוי המותקנות בו, עדיין תקפה ההמלצה. רצוי שיועץ בטיחות אש מיומן יבחן את המצב בפועל. מלחמה היא אירוע חריג, ואירועים חריגים מחייבים תגובה נוספת ולא רק היצמדות לשגרה.
מומחה בנושא בטיחות אש יבדוק את כל רכיבי מערכת גילוי האש והכיבוי האוטומטי. הוא יוודא שהפריסה של גלאי העשן, הספרינקלרים, הצינורות ושאר מרכיבים אופטימלית. כך שאין אף אזור חשוף לסכנת דליקה שלא תתגלה בזמן ולא תטופל מידית. כמו כן, איש מקצוע מיומן יבחן כל מתז וכל גלאי במערכת. היועץ דואג להחלפת אלה התקולים – גם כן כדי שהמלחמה לא תוביל לנזקים בלתי הפיכים. כך אנו מבטיחים הגנה לסחורה ולחומרי הגלם היקרים שמאוחסנים אצלכם. וכמובן אנו דואגים לשלומם של בני האדם שנמצאים במבנה. זוהי גם הזדמנות טובה לשדרג את תוכנית בטיחות האש בחנות, במפעל או במחסן. כך ניתן גם לנצל את האמצעים המתקדמים הקיימים כיום.

הנחיות לעובדים לשעת חירום והדרכה מקיפה

סיבה טובה נוספת להזמין יועץ בטיחות אש בזמן מלחמה היא קבלת הדרכה מקיפה להתנהלות נכונה של העובדים בשעת חירום. יועץ מנוסה יעזור לכם לתרגל את ההתנהגות הרצויה במצבים שונים. היועץ גם מפיק לקחים מתאימים מכל תרגול. בדרך זו לא "רק" המערכות מוכנות לכל התפתחות אלא גם צוות העובדים.

השירות של יועץ לבטיחות אש מספק תועלת רבה לכל עסק. בכל רחבי הארץ, כולל באזורים שאולי לא מוגדרים כחזית אבל כבר למדנו שבמדינה קטנה כמו ישראל אין מקום מוגן לחלוטין – אלא אם כן נדאג לכל אמצעי ההגנה הנחוצים ובפרט הגנה מאש.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן