לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

מדוע ליווי של יועץ בטיחות אש חשוב במיוחד במבנים ציבוריים ישנים

המיומנות המקצועית של יועץ בטיחות אש מוסמך ובעל ניסיון עשיר עשויה להיות המפתח להצלת חייכם. מיומנות זו תשמור על רכושכם מפני נזק אפשרי של שריפה. סכנת שריפה קיימת בכל מבנה, בין אם מדובר במבנה פרטי או מבנה ציבורי. פוטנציאל הנזק גדול פי כמה וכמה, כאשר מדובר במבני ציבור שנבנו לפני שנים רבות. ליווי צמוד של יועץ בטיחות אש ברמה מקצועית גבוהה חשוב כאן במיוחד. יועץ בטיחות אש של חברת Done Safe, בעל רקע מבצעי והיכרות עמוקה עם מערך הכיבוי וההצלה הינו מה שדרוש לכם.

מה כולל ליווי של יועץ בטיחות אש

תפקידיו של יועץ בטיחות אש בליווי פרויקטים של בינוי וייעוץ למבנים קיימים, רבים ומגוונים. מוטלת עליו אחריות רבה. יועץ בטיחות אש הינו בעל ידע רב בנושא גורמי דליקה והסכנות העלולות להיגרם כתוצאה ממאפייני המבנה. היועץ מכיר את המכלולים השונים, כמות האנשים ואופי התכולה. כמו כן הוא מכיר לעומקם את כל האמצעי הגילוי והכיבוי לסוגיהם. היועץ יודע להציג את אפשרויות הפעולה והחילוץ של גורמי הכיבוי וההצלה השונים. יכולות אלו מאפשרות ליועץ בטיחות אש לנהל סקר סיכונים. לאפיין דרכי פעולה בעתות חרום ולבנות תיק שטח לשימוש גורמי ההצלה. בנוסף, יועץ בטיחות אש גם אמון על עבודה מול הרשויות בהליכי אישור הפרויקט. אישורים אלה מאפשרים לאכלס ולהשתמש במבנה תוך בדיקת עמידה בתקן. הן בעת הבניה והן מול ביקורות שוטפות.

בטיחות אש במבנים ציבוריים

בשנת 2008 נקבעו תקנות חדשות ומחמירות הנוגעות לסטנדרטים של בניית מבנים. מדובר בצעד שנועד להעלות באופן משמעותי את רמת הבטיחות של המבנים בנוגע לסכנות שונות ובפרט סכנת שריפה. אך במבנים ציבוריים שנבנו לפני שנה זו ואינם עומדים בתקן, סכנת השריפה חמורה יותר וכמוה פוטנציאל הנזק. במבני ציבור ישנים שבהם תתרחש שרפה, חשופים השוהים במבנה לסכנה חמורה עקב חוסר בדרכי מילוט ואמצעי כיבוי מתאימים. ליווי וייעוץ של יועץ בטיחות אש הוא הכרחי בכדי לנקוט בצעדי מנע מתאימים. במקרים אלה תפקיד היועץ הוא לתקן ליקויים ולהוסיף אמצעי בטיחות בכדי לקרב את המבנים הללו לתקן הנדרש.

ליווי של חברת Done Safe עם יועצי בטיחות אש מהשורה הראשונה

ייעוץ בטיחות אש במבנים ציבוריים ישנים הינו הכרחי ומהווה מפתח לבטיחות קהל המשתמשים במבנה. יועץ בטיחות אש של שמאחוריו שנים ארוכות של שירות במערך הכיבוי וההצלה וידע רב בתחומים השונים הקשורים לבטיחות מבנים והמשתמשים בהם, ייתן מענה מקיף והולם גם למבני ציבור שנבנו לפני זמן רב. חשוב להתחיל בליווי בהקדם ולצמצם את הסיכונים מוקדם ככל האפשר.

לחברת Done Safe שורה של יועצי בטיחות אש ברמה הגבוהה ביותר וכל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עמנו כדי להתחיל הליך ליווי למבנה ציבור ישן. בטיחות אש זו המומחיות שלנו. הביטחון שלכם הוא בראש מעייננו. נשמח לעמוד לשירותכם.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן