לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

מערכות גילוי וכיבוי אש
התקנת גלאי עשן ומערכות כיבוי אש

התקנה ותחזוקה של גלאי עשן ומערכות כיבוי אש

התקנת גלאי עשן

גלאי העשן נועדו לתת לנו התרעה מוקדמת לפני פריצת שריפה. ישנה חשיבות רבה לתכנית התקנת הגלאים לטובת פריסה נכונה שלהם בהתאם לשטח הבנוי ולצורת המבנה. פריסה נכונה של גלאי אשן תאפשר לנו לקבל לא רק התרעה מוקדמת, אלא גם חיווי מדוייק לגבי המיקום. ישנם סוגים שונים ומגוונים של גלאי עשן. לכן חשוב להכיר ולהבין מה הגלאי הנכון והמתאים ביותר לצרכי המבנה. כך נוכל להבטיח שאנחנו מעניקים הגנה אופטימלית למבנה על ידי התרעה נכונה ומדוייקת מפני שריפה.

הצוות שלנו מבצע התקנות של גלאי עשן לכל סוגי המבנים. אנו דואגים לבצע התקנה יעילה לטובת פריסה נכונה של הגלאים במבנה. כמו כן, אנו דואגים לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקות של המערכת בתדירות המתאימה לאופי וסוג המבנה.

גילוי וכיבוי אש
גילוי וכיבוי אש

התקנת ספרינקלרים (מתזים) לכיבוי אש

מערכת ספרינקלרים או מתזי המים היא למעשה המערכת היעילה והנפוצה ביותר לכיבוי אש. המערכת עובדת בצורה ישירה מול מערכת גלאי העשן. גלאי העשן מעבירים למערכת את הפקודה לפעול בזמן שריפה. בדומה למערכת גלאי העשן, גם כאן ישנה חשיבות גדולה מאד לתכנית ההתקנה. זאת כדי לוודא פריסה יעילה ומדוייקת של המתזים במבנה.

תקנות רשות הכבאות וההצלה מחייבות התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות ספרינקלרים. אנו דואגים להתקנה ובדיקות תקופתיות של המערכת בכל סוג של מבנה.

הספקת מטפים וגלגלונים לכיבוי אש

אנו מספקים את כל סוגי המטפים. בין אם יש צורך במטפים ידניים או מטפים אוטומטיים. אנו דואגים להתקין את המטפים המתאימים לפי צורך וכמובן דואגים למקם אותם בנקודות חשובות במבנה לטובת הגנה מלאה בשעת שריפה.

התקנת מערכות שיחרור עשן

רשות הכבאות וההצלה מחייבת על פי דרישת התקן הישראלי לבצע בדיקה שנתית של מערכת שחרור עשן. תפקידן של מערכות אלה הוא לפלוט כמויות עשן גדולות מהמבנה בזמן שריפה. הסיבה העיקרית לאובדן חיי אדם בשעת שריפה היא חנק כתוצאה מנשימה של גזים הנפלטים מהאש. הסיכון גדול יותר, כאשר מדובר על מפעלים ותעשיות בהם נמצאים חומרים רעילים.

ישנם סוגים שונים של מערכות שיחרור עשן. המערכות המורכבות ביותר, מאפשרות פינוי ושחרור עשן לחלקים מסויימים במבנה. פינוי העשן מתבצע בהתאם למיקום האש ולרמת הסיכון שלה בכל רגע נתון.

אנחנו נדאג להתקין את המערכת המתאימה לפי סוג המבנה והצרכים שלו. אחד השיקולים החשובים בבחירת מערכת שחרור עשן הוא רמת הסיכון של המבנה כתוצאה מתנאי השטח. בין השאר בעקבות סוג החומרים הנמצאים בו.

בדיקת אינטגרציה בין מערכות גילוי וכיבוי אש

מטרת הבדיקה היא לוודא שכל המערכות הקיימות במבנה תקינות ומסונכרנות אחת מול השנייה. את הבדיקה מבצע יועץ בטיחות אש מוסמך. בסופו של יום, אנחנו רוצים לוודא שכבר ברמת גילוי העשן, עוד לפני שהאש מצליחה להתפתח, גלאי העשן יצליחו לזהות את מוקד ההתפרצות.

לאחר מכן, יש לבדוק שהגלאים מעבירים כמו שצריך על ידי תקשורת תקינה את ההוראה להפעיל את מערכת ההזעקה. וכמובן את כל הספרינקלרים (מתזים) ואת כל המטפים. הרעיון הוא לבצע בדיקת תקינות וסינכרון בין כל מרכיבי מערכת גילוי וכיבוי האש במבנה.

אנו מבצעים את הבדיקות בתדירות שונה בהתאם לרמת הסיכון:

עבור רמת סיכון 3 עד 4 – אנו מבצעים בדיקה כל 3 שנים.
עבור רמת סיכון 3 – אני מבצעים בדיקה פעם ב 6 שנים.

לאחר כל בדיקות התקינות עבור מערכות אלה, אנו כמובן דואגים להעניק את כל האישורים הנדרשים להמשך אכלוס ושימוש במבנה. בין אם מדובר על מבנים פרטיים, ציבורים או כל סוג של עסק.
× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן