לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

הכנת תיק שטח

הכנת תיק שטח

אנו מחוייבים להכנת תיק שטח בהתאם להוראה 503 של רשות הכבאות וההצלה.

תיק שטח, הוא בדרך כלל קלסר המאגד את כל האישורים הקשורים למבנה שהתקבלו מכל הרשויות.

לפי אותה ההוראה, לא עבור כל מבנה אנו נדרשים להכין תיק שטח. המבנים עבורם אנחנו נדרשים להכין תיק שטח הם בדרך כלל מבנים ציבוריים, תעשיתיים ומסחריים. מדובר לרוב על מרכזי קניות, מרכזי תיירות, מרכזי חינוך ומוזיאונים.

אנחנו נדרשים להכין תיק שטח במקרה של מבנים משרדיים בעלי ארבע קומות ויותר. סניפי בנק בעלי שתי קומות ויותר גם מחוייבים בתיק שטח.

הכנת תיק שטח

דגשים ומטרות התיק

המטרה של תיק השטח היא להציג את כל התכניות המאושרות של המבנה. לרבות התכנית האדריכלית של המבנה, בה ניתן לראות בצורה ברורה את כל פתחי החירום. התיק כולל גם את התכנית של מערכת כיבוי האש המציגה איכן ממוקמים כל המרכיבים של המערכת. איפה נמצאים גלאי העשן וכל הספרינקלרים.

התיק מציג גם איפה נמצא שטח ההתכנסות של המבנה לטובת הגעה והיערכות של כוחות הכיבוי וההצלה. ואיפה ממוקמות כל נקודות המיים. תיק השטח מכיל גם רשימות של אנשי קשר ובעלי מקצוע בהם אנו נוכל להעזר בשעת שריפה.

ברגע שכל המידע החשוב הזה נמצא במקום אחד מסודר, בשעת חירום, אנחנו נוכל למצוא אותו ולהבין מהר כיצד יש להתנהל.

מכאן גם נובעת החשיבות של מי מכין את תיק השטח. בשעת חירום, אנחנו רוצים שכל סוג של מידע שיכול להציל חיים, יהיה זמין ונגיש.
לכן רצוי מאד שאיש מקצוע כמו יועץ בטיחות אש יערוך את התיק וידאג לכל המסמכים וההנחיות לטובת הצלת חיים.

תיק השטח גם מסייע לרשות הכבאות וההצלה לבצע תרגולות וללמוד את המבנה. כך שבשעת חירום, צוותי כיבוי וההצלה יחד עם דיירי המבנה יהיו מוכנים וערוכים.

יועץ בטיחות אש יודע איך לארגן את המידע בתיק ולקטלג אותו כך שיהיה קל מאד להתמצא בו. היועץ מכין את תיק השטח על פי הנחיות ברורות וידועות מראש מטעם הרשות הכבאות וההצלה.

אנו ב Done safe מגיעים מתוך המערכת. לכן, שאנו מכינים תיק שטח, אנו מתחשבים ויודעים בדיוק איך להנגיש את המידע בצורה הברורה ביותר לרשות הכבאות וההצלה.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן