לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

יועץ בטיחות אש בעל עבר במערך הכיבוי – מדוע זה חשוב

אין עוררין על כך, כאשר מדובר בהצלת חיינו או בשמירה על חיינו, חשוב לנו שיטפלו בנו אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ככל האפשר. במיוחד אמורים הדברים לגבי יועץ בטיחות אש, האמון על מניעת הסכנה הגדולה ופוטנציאל הנזק העצום של שריפה במבנה פרטי או ציבורי. ליועצי בטיחות אש של חברת Done Safe יש כמובן הכשרה מקצועית מקיפה וניסיון רב. הערך המוסף שלהם הוא עבר מבצעי במערך הכיבוי. עובדה זו מקנה להם כישורים ויכולות הן ברמת התוכן המקצועי והן ברמה האדמיניסטרטיבית.

מהם תפקידיו של יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש אחראי למעשה על כל ההיבטים הקשורים בהתמודדות עם סכנת שריפה. בתוקף תפקידו הוא עוסק במניעה וצמצום הסיכון לפריצת שריפה. הוא עוסק בהקמה ותחזוקה של מערכי ההתראה, הגילוי והכיבוי. וכמובן בבנייה והטמעה של נהלים, פעולות ותוכניות בטיחות להתמודדות אפקטיבית מול אש, במידה ותפרוץ. מרכיב חשוב נוסף בתפקידו של יועץ בטיחות אש הוא ללוות פרויקטים של בניה. להיות במגע הדוק מול גופי התכנון והביצוע ולדאוג לתיאום בינם לבין רשויות הפיקוח השונות. זאת, בכדי לוודא שהפרויקט עונה על כל הקריטריונים המחמירים בנושא בטיחות אש וניתן לקבל רישיונות ואישורים רשמיים עבורו.

היתרונות הגדולים של יועץ בטיחות אש בעל רקע מבצעי

כאמור, יועץ בטיחות אש עוסק הן בעניינים המקצועיים של מניעת שריפה והן בכל הנושא המנהלי אל מול הרשויות והגורמים השונים. שנים רבות של שירות במערך הכיבוי וההצלה מקנות ליועץ את היכולת לזהות במדויק את כל הסיכונים. יכולת לזהות גם את נקודות הכשל ולהצביע על הדרכים האפקטיביות ביותר לטפל בהן. ההיכרות הבלתי אמצעית עם הגורמים השונים במערך הכיבוי ודרכי התקשורת מולם מקנה יתרון משמעותי נוסף. זאת בשל היכולת לבנות ערוץ תקשורת יעיל מולם תוך הבנה וידע של צרכי המערכת ודרישותיה. בשל כך, להקל ולזרז את הביצוע של כל הנדרש ברמה האדמיניסטרטיבית אל מול רשות הכבאות וההצלה. מה שמאפשר ליועצים שלנו לעמוד בדרישות ולקבל את כל הרישיונות והאישורים.

יועץ בעל רקע מבצעי – חברת Done Safe היא הבחירה הנכונה

יועץ בטיחות אש המלווה פרויקט בינוי מחויב ליכולות גבוהות ביותר בתחומו. מאחר ובטיחות המבנה אל מול סכנת שריפה נסמכת במידה מכרעת על עבודתו. יועץ בטיחות אש שמאחוריו שירות מבצעי רב שנים במערך הכיבוי וההצלה הינו בעל ידע, ניסיון ויכולת לבצע את התפקיד ברמה הגבוהה ביותר. בד בבד, לקדם את הנושאים הרלוונטיים ולפתור כל בעיה ברמה המנהלית.
היועצים שלנו בחברת Done Safe ייתנו לכם שירות אמין ומקצועי. תוך שימוש בניסיונם הרב הן כאנשי מקצוע והן כאנשי כבאות בעברם.

נשמח לפניה שלכם. חשוב לנו שתהיו בטוחים.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן