לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

יועץ בטיחות אש מומלץ

אש היא אחד מגורמי הסיכון המשמעותיים ביותר בכל מקום שיש בו בני אדם. בהתאם לך, יועץ בטיחות אש הוא איש מקצוע שמספק שירות רב חשיבות. שירות שעשוי להציל חיי אדם! האם יש לכם יועץ בטיחות אש מומלץ?

מהות השירות של יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש הוא חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בנייה חדש. מהות השירות במקרה כזה היא עריכת תוכנית בטיחות אש. את התוכנית אנו מכינים גם לצורך קבלת טופס 4 ועוד יותר מכך על-מנת להבטיח את שלומם של בני האדם שישהו במבנה בכל רגע נתון.
בנוסף מספקים יועצי בטיחות אש מידע חיוני לאדריכלים ולגורמים המקצועיים האחרים שמובילים פרויקטי בנייה. היועצים מופקדים על ההתנהלות מול רשות הכבאות וההצלה. הם מפקחים גם על עבודות ההתקנה של המערכות האוטומטיות לגילוי ולכיבוי אש.

התרומה של יועץ מומלץ ומנוסה להתקנת מערכות גילוי וכיבוי אש

מערכות אוטומטיות של גילוי וכיבוי אש הן חומת המגן הראשונה בפני שריפות. שריפות פורצות בכל מקום – עקב הצתה, רשלנות וגם בשל כשל טכני. מערכות אלה מעכבות את התפשטות הבעירה עד להגעת כוחות הכיבוי. כדי להעניק לבני האדם במקום הזדמנות להימלט בטרם ייפגעו. בהתאם, ישנה חשיבות רבה מאוד להתקנה מקצועית של כל מרכיב ומרכיב במערכות אלה.
בפרט, אנו פורסים את הגלאים בצורה מדוייקת גם כדי לגלות כל שריפה בזמן קצר ככל האפשר, וגם על-מנת לקבל את החיווי המדויק ביותר האפשרי לגבי מיקום האש. דגש נוסף הוא התאמת סוג הגלאים למאפיינים הספציפיים של המבנה. באופן דומה, אנו דואגים לפריסה אופטימלית של הספרינקלרים. כך שלא יישארו אזורים ללא מענה מידי לשריפה.
לצד האש, גם עשן מהווה גורם סיכון חמור. לכן יש צורך גם בהתקנת מערכות שחרור עשן מתקדמות. המרכיב האחרון במערך ההגנה מפני אש הוא ציוד מקצועי. ציוד זה משמש את לוחמי האש עם הגעתם למקום. חשוב למקם את ארון כיבוי האש והברזים כך שהגישה אליהם תהיה חופשית ומהירה.

תכנון מדויק ובדיקות מדוקדקות

בנוסף לתכנון מדויק של מערך גילוי וכיבוי האש, יועץ בטיחות אש גם עורך בדיקות מדוקדקות. על-מנת לוודא שכל הרכיבים תקינים. מטרה נוספת של הבדיקות הקפדניות היא להבטיח סנכרון נכון בין כל חלקי המערכת. רק לאחר בדיקת סנכרון ואינטגרציה, אפשר להכריז על המערכת כתקינה. ומכאן בעצם להכריז על המבנה כבטוח לחלוטין. זאת בהיבט של מזעור הסכנה לפריצת שריפה ולגרימת נזקים בלתי הפיכים כתוצאה מכך.

יועץ בטיחות באש שאפשר לסמוך עליו בלב שלם

לחברת Done Safe ניסיון רחב היקף במיוחד, ובהתאם יש לנו יכולת לספק יועץ בטיחות אש מומלץ ומיומן במיוחד לכל פרויקט. היועצים שלנו מכירים בצורה מעמיקה את כל הנהלים הרלוונטיים של רשות הכבאות וההצלה ואת אנשי רשות זו. את כל אלה אנחנו מתרגמים לרמת בטיחות מקסימלית. אנחנו מספקים את כל הדרישות ללא עיכובים מיותרים בפרויקט.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן