לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

ייעוץ בטיחות אש במהלך פרויקט בינוי – הכרח מקצועי ובטיחותי

כל מבנה, בין שהוא מסחרי, תעשייתי או פרטי, כולל מגוון של מכלולים ומערכות. מסיבה זו, ביצוע פרויקט בניה כרוך בתכנון ארוך. ביצוע על ידי מגוון אנשי מקצוע ופעולות בקרה, פיקוח ואשרור על ידי גורמים שונים. כל זאת במטרה להבטיח את שלומם של שוכני המבנה מכל הבחינות. אחת הסכנות המרכזיות בהקשר זה הינה סכנת שריפה. לכן חשוב והכרחי שייעוץ בטיחות אש יהיה חלק מכל פרויקט בינוי.

מתי מתבצע ייעוץ בטיחות אש

הייעוץ כאמור, מהווה גורם מרכזי בתכנון של כל פרויקט בינוי. הייעוץ מתחיל משלבי התכנון המוקדמים ביותר ונמשך עד למתן כל ההיתרים הנדרשים לאכלוס המבנה והפיכתו לשמיש. מסיבה זו, תהליך הייעוץ הוא חלק הכרחי בהובלת כל סוג של פרויקט בינוי. תהליך הייעוץ מתבצע תוך כדי שיתוף פעולה הדוק עם רשות הכבאות וההצלה. רשות זו היא הגורם האחראי מטעם המדינה לכל נושא הבטיחות באש.

מה כולל הייעוץ

תהליך ייעוץ הבטיחות באש מתנהל בהובלה של יועץ בטיחות אש מקצועי ומוסמך. התהליך כולל מרכיבים רבים במטרה לצמצם למינימום את האפשרויות לאסון. לצמצם גם כל נזק כתוצאה משריפה. הייעוץ כולל בין השאר:

הכנת תכנית בטיחות אש מפורטת.
הכנת סקר ניהול סיכונים.
בניית תכנית להתקנת גלאי עשן ואש.
תכנון מפורט של מיקום וסוגי מערכות כיבוי אש אוטומטיות
ליווי במהלך הבניה על מנת לוודא שהתוכנית מבוצעת ללא תקלות, או לבצע תיקונים בעת הצורך.
תיווך בין כל הגורמים והרשויות החל משלב ההנחיות המקדימות טרם הבניה ועד ביצוע תיקונים והתאמות. זאת על מנת לאפשר קבלת ההיתרים הנדרשים לטובת שימוש במבנה או אכלוסו.

מי יכול לתת ייעוץ בטיחות אש

חשוב מאוד שייעוץ וליווי בנושא בטיחות אש יבוצע על ידי יועץ בטיחות אש שעבר הכשרה מדוקדקת ומקיפה בתחום.
עליו להכיר את כל הגורמים שעלולים לגרום להתרחשות דליקות ושריפות. בעת בדיקת מבנה או סקירת תכנית הנדסית, עליו לזהות את מוקדי הסיכון הרלוונטיים. בנוסף על היועץ לבצע סקר ניהול סיכונים. כמו כן, הייעוץ מחייב הבנה בכתיבת והטמעת תרגולות ונהלי חירום. שליטה בכל נושא כיבוי אש ומערכות כיבוי מבחינה מבנית ומבצעית. וכמובן, הבנה בכל נושאי הרגולציה הנוגעים לבטיחות באש.

ייעוץ רק על ידי יועץ מקצועי מוסמך ומנוסה

לאור העובדה שהנזקים הפוטנציאליים של שרפה המתרחשת במבנה עלולים להיות חמורים ביותר, מובן וברור מדוע חשוב שייעוץ בטיחות אש יהיה חלק בלתי נפרד מהליך הבינוי. תקנות הבינוי החדשות מגדירות ומפרטות את הנהלים והקריטריונים בתחום זה.
יועצי בטיחות אש בחברת Done Safe ניחנים בכל מה שנדרש כדי לבצע את הייעוץ ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. למעלה משלושים שנה בתחום והיכרות מעמיקה של כל התהליכים והנהלים מקנים לנו יכולת להתמודד עם נושאי בטיחות אש בכל פרויקט. בנוסף, המומחים שלנו מגיעים ממערך הכיבוי וההצלה והם בעלי ניסיון מבצעי רב.
בטיחות באש זו המומחיות שלנו. אנחנו לשירותכם.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן