לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

חשיבותו של יועץ בטיחות אש בליווי פרויקטים מוסדיים

בנייה והקמה של פרויקטים מוסדיים הינם תהליך מורכב המערב גורמי תכנון וביצוע רבים. מדובר במבנים גדולים המיועדים במקרים רבים להכיל כמות גדולה של אנשים בחלקים רבים של היממה. לכן, אנו מעניקים דגש מיוחד לנושא הבטיחות במבנה ומניעת סכנות או צמצום נזקים אופציונליים. בפרט, כאשר מדובר בסכנת שריפה, אנו נותנים תשומת לב מיוחדת עקב הנזק הפוטנציאלי העצום. זו הסיבה שליווי של יועץ בטיחות אש מוסמך בהקמת פרויקטים מוסדיים הוא הכרחי.

ליווי פרויקטים מוסדיים – תחומי המומחיות של יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש הוא מומחה בתחום הסיבות להתרחשותן של שריפות ודליקות ולסכנות והנזקים שעשויים להיגרם במבנים או מתחמים עקב שריפה. שאנו מלווים פרויקטים מוסדיים, אנו מצביעים על האזורים והמקומות המועדים לפריצת דליקה ובאילו דרכים ניתן למנוע או לצמצם את הסיכון. כמו כן, מתפקידנו לציין כיצד יש לפעול בשעת חירום ולכתוב ולעזור בהטמעת נהלי בטיחות ופינוי.
אנחנו מחויבים להכיר ולשלוט בתחומים הבאים:

  1. הכרת כל הפעולות לכיבוי אש מכל סוג ומומחיות בהתקנת ותפעול ציוד כיבוי.
  2. שליטה בתחומי הרישוי, תקנות והוראות הנוגעים לתחום האש.
  3. יכולת לבצע סקרי סיכונים, בניית תיקי שטח ותוכניות בטיחות אש.

ליווי פרויקטים מוסדיים – מה התקפיד של היועץ?

תפקידיו של יועץ בטיחות אש רבים ומגוונים וביניהם ניתן למנות:

  • כתיבת תכנית בטיחות אש למבני ציבור ומבנים מוסדיים.
  • ליווי תהליך הבנייה ותקשורת מול הקבלנים והאדריכל בכל הנושאים הקשורים לסכנות הפוטנציאליות של שריפה.
  • אחריות על תכנון ופרישת מערכות גילוי וכיבוי אש
  • תווך בין מבצעי הפרויקט לבין מוסדות כמו עיריות ורשות הכיבוי וההצלה, בנושאי רישוי ותקנות.
  • הטמעת נהלי בטיחות ותרגולות לשעת חירום.

מדוע חשוב שפרויקט מוסדי ילווה על ידי יועץ בטיחות אש

תקנות הבינוי והרישוי שנחקקו החל משנת 2008, מדגישות את תחום הבטיחות באש. בפרט, בפרויקטים של מבנים מוסדיים. לכן אנו לוקחים בחשבון כי במבנה קיימים אזורים ומתחמים רבים וקהל רב. במבנים רבים פוטנציאל הסכנה עולה עקב מלאי קיים של חומרים מסוכנים רעילים או דליקים. מכאן, אנו מבינים כי ליווי של יועץ בטיחות אש מוסמך הוא קריטי בכדי שבגמר הפרויקט, יהיה המבנה ברמת בטיחות מקסימלית אל מול סכנת שריפה אפשרית. אנחנו מלווים לאורך כל הפרויקט, החל משלב התכנון הראשוני ועד לאישור התוכנית על ידי הרשות הארצית לכיבוי והצלה.

על תתפשרו על יועץ בטיחות אש וקחו רק את הטובים ביותר.

תפקידיו של יועץ בטיחות אש רבים ומגוונים. במידה רבה הוא אחראי להבטחת שלומם של אלפי אנשים. לכן חשוב שיועץ בטיחות המלווה פרויקט מוסדי יהיה בעל הכשרה מתאימה. עם שליטה בכל הפרטים האדמיניסטרטיביים ורקע מבצעי בתחומי הכיבוי וההצלה.

המומחים בחברת Done Safe מביאים אתם לכל פרויקט עשרות שנות ניסיון והבנה מלאה של כל תהליכי העבודה מול הרשויות. המומחים שלנו יבצעו את תפקידם תוך חיסכון ניכר בזמן ותקלות ובעיקר – יקפידו על קלה כחמורה בכל הנוגע לבטיחות המבנה בהיבט של סכנת שריפה.

התקשרו עוד היום כדי להבטיח את שלומם של אלפי אנשים בעתיד.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן