לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

עבודה מול רשות הכבאות וההצלה

עבודה מול הרשויות

במהלך תהליכי בניית פרויקטים, אנו דואגים להיות בכל שלב בקשר צמוד ורציף מול כל הרשויות הרלוונטיות. חלק חשוב בעבודה של יועץ בטיחות באש הוא להבטיח את קבלת כל האישורים הנדרשים להמשך תהליך הבנייה. וכמובן, להבטיח את קבלת כל האישורים הנדרשים בסוף תהליך הבנייה המאפשרים את איכלוס המבנה.

כדי לקבל את כל האישורים האלה, יש צורך לעמוד בתקנות של הרשויות ובכל התנאים והדרישות. העבודה שלנו והקשר שלנו מול הרשויות, מאפשרת דיאלוג ותיאום יעיל ומהיר בין כל הגורמים. באמצעות קשר זה, אנו מאפשרים לקבלנים ולייזמים להטמיע בשלבי תכנון וביצוע הפרויקט את כל מה שנדרש מהם מטעם הרשויות. וזאת כדי שהמבנה יעמוד בכל התקנים והתנאים של הרשויות.

עבודה מול הרשויות

הגדרות התפקיד מול הרשויות

הניסיון שלנו והידע שצברנו במהלך השנים בתחום ההנדסה, מאפשר לנו להגיע לתקשורת מדוייקת מול הרשויות. בנוסף לניסיון ההנדסי, הצוות שלנו גם מכיר את רשות הכבאות וההצלה מבפנים. עובדה זאת מאפשרת לנו לייצג את רצונות ודרישות הרשות בכל שלב בתהליך בניית הפרויקט.

אנו דואגים בכל שלב שהקבלן המבצע פועל בצורה הבטוחה ביותר כדי לסיים את הפרויקט כך שיעמוד בכל התקנים לטובת קבלת כל האישורים.

כל מבנה דורש תכנית בטיחות מותאמת בהתאם לאופי המבנה ולצרכים הפרקטיים של הדיירים המאכלסים אותו. יש כמובן הבדל בין מבנים פרטיים למבנים תעשייתיים או מבנים ציבוריים. עבור כל אלה, אנו יודעים להתאים תכנית בטיחות באש מדוייקת על ידי הגשת סקרי ניהול סיכונים והכנת תיק שטח.

שמדובר בפרוייקטים תעשיתיים ומפעלים, אנו דואגים גם להעביר את צוות העובדים הדרכות ותרגולות. כך למעשה, דיירי המבנה יוכלו לעמוד ולעבור בהצלחה ביקורות תקופתיות של הרשויות לאחר איכלוס המבנה. והכי חשוב, דיירי או העובדים המאכלסים את המבנה, יידעו איך להתנהג ולפעול בזמת אמת במקרה של שריפה.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן