לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

תהליך עבודתו של יועץ בטיחות אש מול רשות הכיבוי וההצלה

בעידן המודרני, יועץ בטיחות אש הוא תפקיד בעל חשיבות עליונה. הוא מספק פתרונות לסוגיות שונות בתחומי בטיחות וכיבוי אש. רשות הכיבוי וההצלה בישראל היא הגוף האחראי על התחום. גוף זה מגדיר את הסטנדרטים והתקנות בתחום הכיבוי. יועץ בטיחות אש מקיים מול הראשות הכיבוי וההצלה קשר הדוק ורציף. היועץ מהווה חלק אינטגרלי בכל שלבי התכנון והבנייה בכל סוג של פרויקט. לפיכך יש חשיבות רבה להבנת המסגרת הכללית של תפקיד היועץ ותהליכי העבודה מול הרשות.

תפקידו של יועץ בטיחות אש

תפקידו של יועץ בטיחות אש נוגע בתחומים רבים. היועץ מכיר באופן מעמיק את כל החידושים הטכנולוגיים כמו גם עם התקנות והנהלים המשתנים ומתעדכנים תדיר. התפקיד דורש הבנה מעמיקה ברגולציה ובמכשור ייעודי מתקדם. כמו כן, יועץ בטיחות האש מסוגל לנתח מצבים תוך ראייה רחבה. ליווי של יועץ בטיחות אש במהלך ביצוע פרויקט מביא לשיפור בטיחות המבנה לטובת הציבור. עבודה מול רשות הכיבוי וההצלה מביאה לסטנדרט גבוה ביותר של בטיחות אש במבני ציבור ובמבני מגורים.

כיצד מתבצע תהליך הייעוץ

ייעוץ בטיחות אש מהווה פרוצדורה מקיפה והכרחית. הייעוץ מתחיל בבדיקה ראשונית של האתר. על סמך המסקנות מבדיקה זו, מעלה היועץ פתרונות להתקנה או שדרוג מערכות ומנגנוני בטיחות אש. היועץ מקיים תקשורת מתמדת עם גורמי הבינוי והרשויות המקומיות ובמקביל מתבצעת עבודה מול הרשות. הסינרגיה בין הגורמים השונים מאפשרת פתרונות אפקטיביים והגנה אופטימלית מאש.

הערך המוסף של יועץ בטיחות אש בעל ניסיון מבצעי

יועץ בטיחות אש, שבעברו היה חלק ממערך הכבאות, ניחן ביכולות וכישורים המאפשרים לו שליטה מלאה בתחום. העיסוק בהתמודדות ישירה עם אש ומצבי קיצון בתפקיד הקודם, מקנה ליועץ הבנה מעמיקה של הצורך בעמידה בתקנות. כמו כן, יש לו יכולת לתקשר באופן יעיל עם הרשות המקלה על תהליך קבלת האישור של פרויקט מוגמר.

היכרות אישית עם גורמים ברשות הכיבוי וההצלה

ליועץ המגיע ממערך הכבאות יש יתרון נוסף של היכרות אישית עם הגורמים ברשות הכיבוי וההצלה. היכרות זו מסייעת לקידום תהליכים בצורה חלקה, לשיפור התקשורת ולמעשה, להגיע לתוצאות במהירות רבה יותר.

עבודה מול רשות הכיבוי וההצלה יעילה וקלה יותר עם חברת done safe

תפקידו של יועץ בטיחות אש משלב היבטים טכניים ורגולטוריים ומצריך גם חשיבה מקורית. לצד ידע מעמיק בתחום נדרשת יכולת לתקשר עם הגורמים השונים. היכולת להתנהל בצורה מיטבית מול רשות הכיבוי וההצלה היא תוצאה של רקע מבצעי והבנה של הצרכים והדרישות. לנו בחברת done safe יש יועצים מומחים בעלי רקע מבצעי נרחב. נוסף למיומנות המקצועית, אנו מכירים אישית את הגורמים הרלוונטיים ברשות. השילוב הזה מבטיח ללקוחותינו את השירות המקצועי והיעיל ביותר בכל שלב משלבי התהליך.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן