לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

תוכנית בטיחות אש בבתים פרטיים

סכנת שריפה הינה מוחשית ונוכחת תמיד. שרפות עלולות לפרוץ בשטחים פתוחים, במבנים ובכלי תחבורה. שרפות גובות מחיר יקר ברכוש ואף בנפש. נדמה שאנו מודעים לסכנת שריפות ביערות או שדות כמו גם לשריפות במבני ציבור גדולים. אך יש לשים לב גם לסכנה של דליקה בבתים פרטיים. אנו צריכים לקדם מראש את פניה באמצעות תוכנית בטיחות אש בבתים פרטיים שתבוצע על ידי יועץ בטיחות באש מוסמך ומקצועי.

מרכיבים כלליים של התוכנית

הכנת תוכנית בטיחות על פי תקנה 11 א' היא חובה בכל סוגי המבנים, לרבות מבנים פרטיים יש להגיש תכנית כזאת עבור כל מבנה, לרשות הארצית לכבאות והצלה. תכנית בטיחות באש תספק לכוחות ההצלה את כל המידע הדרוש להם לפעולה מהירה ואפקטיבית במקרה חירום ועוסקת בגילוי מוקדי השריפה, מיקומם של אמצעי הכיבוי ובדרכי מילוט ותרחישי פינוי.

למי מוצגת התוכנית

את התוכנית אנו מגישים למהנדס הראשי של הפרויקט. לאחר אישורו, היא מועברת לאישורה של הרשות לכבאות והצלה. תכנית מקיפה, שנבנתה על ידי יועץ בטיחות באש מוסמך תאפשר קבלת כל ההיתרים המעידים כי סידורי הבטיחות באש בוצעו באופן אופטימלי וכי ניתן לאכלס את המבנה.

מהם הפרטים העיקריים של תוכנית בטיחות באש

התוכנית כוללת את כל המידע ההכרחי שיאפשר לכוחות הכיבוי וההצלה תפעול מהיר של אירוע בזמן אמת. בין הנושאים המרכזיים הכלולים בתוכנית:

תוכנית ברורה של המבנה וחלוקתו לחדרים ואגפים.
דרכי כניסה ויציאה.
פירוט אמצעי הגילוי הכיבוי אש.
מיקום ומערך של התקני חשמל, תאורה ומיזוג אוויר.

הייחוד של תוכנית בטיחות אש בבתים פרטיים

קל לראות מדוע יש צורך בתוכנית בטיחות במבני ציבור ומבנים תעשייתיים. אך הסכנה לפריצת שריפה בבית פרטי גם היא שרירה וקיימת. ישנם לא מעט סיבות כמו קצר, התחממות של מכשיר חשמלי, דליקה עקב שימוש לא נכון בכיריים או בתנור או נרות שבת שהודלקו ליד נייר או בד. כל אלו עלולים לגרום לתוצאה קטלנית ומחייבים אמצעי גילוי וכיבוי. כמו גם תוכנית בטיחות מפורטת שתאפשר היערכות מהירה ומינימום נזקים.

תכנית בטיחות אש בבתים פרטיים היא תנאי הכרחי לבטיחותכם

בשנת 2009 נקבעו תקנות מפורטות לנושא בטיחות באש המסדירות את נושא הפעולה בשעת חירום.
אנו בחברת Done Safe בעלי היכרות מעמיקה עם מערך הכיבוי. צברו ניסיון רב שנים בעבודה מול רשות הכבאות וההצלה.
הניסיון והידע שנצברו מאפשרים לנו ללוות כל התהליך של כתיבת תכנית לבניין ובדיקה אם הוא עומד בדרישות מבחינת הבטיחות באש. במקביל, נכין תכנית בטיחות המהווה אמצעי חשוב לשמירה על ביטחונכם.

התקשרו אלינו ונציג שלנו יתאם אתכם פגישת ייעוץ ראשונה ללא תשלום.
זכרו: אש עלולה להיות קטלנית. תוכנית בטיחות שהוכנה היטב על ידי יועץ בטיחות באש מוסמך עשויה לעשות את כל ההבדל.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן