לכל שאלה ועניין, התקשרו:
050-811-8145

לכל שאלה ועניין, התקשרו: 050-811-8145

חשיבותה של תוכנית כיבוי אש בבניית מבנה משרדים חדש.

בנייני משרדים אינם חסינים מפני שריפה. במרבית המשרדים ובפרט באלה החדשים, ישנן כמויות גדולות של ציוד אלקטרוני ומסמכים מודפסים לצד תשתית חשמל מסיבית. בשל סיבות אלה, עולה משמעותית פוטנציאל הנזק בעת שריפה. הסכנה חמורה אף יותר במכלולים בהם מצויים כמה משרדים באותה קומה. כך ששריפה במשרד מסוים עלולה להתפשט מהר מאוד למשרדים סמוכים. ברור אם כך מדוע בעת בניית מבנה משרדים חדש נדרשת תוכנית כיבוי אש מפורטת ויסודית.

מהי תכנית כיבוי אש

כאשר פורצת דליקה במבנה משרדים קיימת סכנה מוחשית של התפשטות האש בתוך שניות מעטות למצב בו יהיה קושי רב להשתלט עליה. תוכנית כיבוי אש מאפשרת לכל הגורמים הרלוונטיים לפעול במהירות מרבית, באופן מוסדר ועל פי נהלים ברורים. קיומה של תוכנית כיבוי אש מעלה את הסיכוי לעצור את השריפה מבעוד מועד ולהקטין את הנזקים באופן משמעותי.

כיצד מכינים את התוכנית

יש להתחיל בזיהוי ומיפוי גורמי אש פוטנציאליים. כמו כן תתבצע הערכת סיכון להתפשטות אש על ידי בדיקת חומרים דליקים, נפיצים או רעילים.
מיפוי המבנה. נקודות ומכלולים שונים במבנה עשויים להיות מקומות מפתח לבלימת האש או לחילופין, עלולים להשפיע לרעה על מהירות ההתפשטות.
תכנון מערכת התרעה. מערכת זו מורכבת מצופרי אזעקה המופעלים ידנית, וגלאים שונים.
תכנון מערך הכיבוי שיורכב מאמצעים ידניים ואוטומטיים שמטרתו מתן מענה מידי בעת חרום.
נהלי פינוי של האנשים במקום כדי למנוע נזקים בנפש.
נהלי פעולה ברורים ומוגדרים עבור כוחות הכיבוי שיגיעו למקום.

תכנית כיבוי אש בבניין משרדים חדש הינה הכרח

תוכנית כיבוי אש חיונית בעת בניית מבנה משרדים חדש. כך נוכל להבטיח את שלום העובדים והלקוחות ולהגנה על הציוד היקר.
לכן הכרחי שאת התוכנית יכתוב יועץ בטיחות אש מיומן. יועץ בעל ראייה רחבה של תחום הבטיחות באש ושליטה בכל הרקע המבצעי של תחום הכיבוי והאמצעים השונים שניתן להתקין, לנקוט או ליישם.

הכנת תכנית כיבוי אש על ידי מומחים בלבד

מבני משרדים חדשים ומכלולי משרדים מודרניים מאכלסים קומות ולעיתים בניינים שלמים. מבנים אלה חשופים לסכנת שריפה ועוד יותר מכך לשיעור נזק גבוה במיוחד. לכן בעת בניית מבנה משרדים חדש, יתחשבו גורמי התכנון והבניה בתקנים המחמירים הנהוגים בענף הבנייה בעת הנוכחית. ליווי של יועץ בטיחות אש בבנייה ויישום של תכנית כיבוי אש החל משלב תכנון הפרויקט ולכל אורכו. היועץ ייתן מענה מקיף והולם לאפשרות של פריצת שריפה במבנה.

חשוב שיועץ בטיחות אש יהיה בעל שליטה מלאה וניסיון מעשי בתחום. זאת כדי להתוות את התוכנית הטובה ביותר האפשרית. חברת Done Safe תיתן לכם ייעוץ וליווי בכתיבת תכנית כיבוי אש ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אנשינו מצויים בתחום כיבוי האש כבר עשרות שנים ועובדים מול גורמי הכיבוי וההצלה ומול הרשויות השונות.


פנו אלינו לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.
פניה שלכם אלינו בנושא תכנית כיבוי אש עשויה להתברר כמצילת חיים.

× אנו מתחייבים לך למחיר הכי טוב בארץ
דילוג לתוכן